Personalizacja, czyli nadanie produktom specyfikacji według konsumenta (klienta).

Obejrzyj ten film, aby dowiedzięć się jak to zrobić:

https://www.youtube.com/shorts/ePzpsojiwzs

Na produkt możemy nanieść:

  1. zdjęcie,
  2. tekst,
  3. grafikę.

Jeżeli opis oferty udostępnia powyższą możliwość.

Na produkt nie nanosimy: 

  1. emotikon,
  2. grafik nawołujących do nienawiści lub dyskryminacji.

Sposób przesłania personalizacji

Personalizację możesz przesłać:

  1. za pośrednictwem dedykowanych pól personalizacji na stronie produktu,
  2. na adres mailowy: sklep@fajnafabryka.pl
  3. w formie wiadomości mailowej, bezpośrednio w treści wiadomości,
  4. w formie wiadomości mailowej, załączając edytowalny plik z danymi (np. .doc .txt).

Personalizacji nie możesz przesłać:

  1. za pośrednictwem rozmowy telefonicznej,
  2. w formie pliku graficznego (zdjęcia),
  3. w formie wiadomości głosowej,
  4. w wiadomości SMS.

Personalizacje wysłane w powyższej formie, uznawane będą jako niewysłane.

Przesyłając dane do personalizacji oświadczasz, że wszelkie teksty i grafiki są ostateczne.

Kupując jesteś świadomy i zgadzasz się, że ostateczną nieodwołalną decyzję naniesienia grafiki i tekstów na produkt podejmuje grafik - pracownik firmy Fajna Fabryka. 

Po dokonaniu zamówienia, nie jest możliwa ich edycja oraz zmiana, dodanie kolejnych przedmiotów oraz zmian w tekście.

Dla zamówień indywidualnych nie przesyłam wizualizacji cyfrowych ani zdjęć wykonanych produktów. Chyba, że opis oferty ustala inaczej.

Dane dosłane, zmodyfikowane lub dosłane w nieprawidłowej formie nie są uznawane jako pierwsze, dlatego zmiana jest fakultatywna, a nie obligatoryjna i nie podlega reklamacji.

W przypadku nieprzesłania danych realizacja zamówienia zostanie wstrzymana do momentu ich przesłania lub elementy personalizowane zostaną wykonane bez naniesienia tekstów / grafik lub wykonane zgodnie z opisem oferty.