W Fajnej Fabryce jednostki budżetowe mogą dokonać zakupów z odroczonym terminem płatności, jak to zrobić?
Opcja nr 1
Dokonaj zamówienia poprzez stronę internetową, sfinalizuj ją, jako formę płatności wybierz "Przelew tradycyjny"
Skontaktuj się z nami na adres sklep@fajnafabryka.pl - Po weryfikacji Twoje zamówienie przekształcimy na formę z odroczoną płatnością.
Opcja nr 2
-
Wypełnij formularz zamówienia (wg wzoru PDF) z pieczęcią nagłówkową jednostki organizacyjnej (szkoły, urzędu, itp).
Pobierz forumlarz w wersji PDF >click<
Pobierz forumlarz w wersji WORD>click<(obecnie niedostępny) -
Podaj nazwę produktu (lub link), ilość, wartość, miejsce dostawy oraz dane do faktury.
-
Wskaż osobę do kontaktu wraz z numerem telefonu i adresem e-mail. (adres e-mail powinien być z domeny rządowej np @gov.pl, @edu.pl)
-
Podpisz dokument przez osobę upoważnioną i wyślij go skanem lub zdjęciem na adres e-mail Fajnej Fabryki sklep@fajnafabryka.pl
-
Otrzymasz potwierdzenie i fakturę z płatnością przelewem w terminie 14 dni od realizacji zlecenia.
Z tej możliwości mogą skorzystać wyłącznie jednostki budżetowe. Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności m.in. dla rad rodziców, osób fizycznych, klientów indywidualnych ani firm prywatnych.