Prezent na lizaka na Dzień MĘŻCZYZN 10 marca PS Pad z dedykacja i jego imieniem

9,99 zł
8,99 zł - 9,99 zł

Wielosztuki

Ilość Cena
Kup 5 i więcej Zapłać 8,99 zł za sztukę
wysokość [cm] 10
długość [cm] 15
materiał dominujący drewno
montaż gotowy i złożony
personalizacja tak, gratis
sposób znakowania nadruk jednostronny
Niezbędne akcesoria
Ilość

Średni czas wysyłki: 1 dzień

Czas wysyłki to czas przygotowania produktów do wysyłki, liczony od momentu prawidłowo złożonego zamówienia do nadania. 

Czas dostawy to czas odbioru przesyłki i dostarczenia pod wskazany adres przez przewoźnika.

Czas realizacji zamówienia to czas wysyłki + czas dostawy. 

Czas wysyłki i dostawy obliczany jest na podstawie wcześniejszych terminów. Dotyczy wyłacznie dni roboczych.

Czas realizacji nie jest gwarantowany, a przewidywany dlatego może ulec wydłużeniu lub skróceniu.

Czas wysyłki może się wydłużyć gdy:

- zamówiono więcej niż jeden rodzaj produktu
- wprowadzono niestandardowe modyfikacje do zamówienia
- podano niewłaściwe dane adresowe.

Zapis dotyczy dni roboczych, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 

Metody dostawy

Odbiory w punkcie:

  • Pocztex 2.0 odbiór w punkcie 9,99zł*
  • InPost Paczkomat® 24/7 11,99zł*

Doręczenia na adres:

  • InPost Kurier 24/7 13,99zł 
  • Pocztex 2.0 13,99zł**
  • Kurier GLS 16,00zł

Doręczenia na adres za pobraniem:

  • InPost Kurier Pobranie 19,00zł 
  • Pocztex 2.0 Pobranie 19,00zł
  • Kurier GLS (Pobranie) 24,99zł

Przesyłka wielkogabarytowa ustalane indywidualnie

*dostępna darmowa dostawa od 69,99zł dla wybranych produktów z kuponem DOSTAWA0

**dostępna darmowa dostawa od 99,99zł dla wybranych produktów z kuponem DOSTAWA1

W przypadku nieodebrania przesyłki z Paczkomatu, koszt ponownego wysłania wynosi 39 zł. Oznacza to, że należy pokryć koszt powrotu oraz ponownego nadania zamówienia, koszt ten liczony jest na podstawie cennika zawartego w umowie firmy InPost.

Czas dostawy nigdy nie jest gwarantowany.

Nie jest to oficjalna deklaracja sprzedawcy, a przewidywany czas dostawy oparty na poprzednich zamówieniach oraz danego przewoźnika.

Powyżej, widoczne są wszystkie metody dostawy dla wszystkich ofert.

Czas dostawy produktów ponadgabarytowych, czyli takich, które ważą powyżej 10 kg lub których którykolwiek z boków przekracza 1 metr, może wynosić do 10 dni roboczych.

Podczas finalizacji zamówienia, dowiesz się jakie metody dostawy są dostępne dla Twojego zamówienia.

Reklamacje

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata.

Adres do reklamacji:

Fajna Fabryka

ul. Leśna 5b

77-330 Czarne

Elektroniczne adresy do reklamacji:

[email protected]

Procedura złożenia reklamacji:

Reklamację należy złożyć drogą mailową.

Reklamacja powinna zawierać:

  • Dane kupującego,
  • Dane osoby składającej reklamację, jeżeli są inne niż dane kupującego,
  • Dane indentyfikujące zamówienie (np. numer zamówieni),
  • szczegółowy opis wady wraz z zdjęciami uszkodzeń produktu i opakowania,
  • w przypadku widocznych oznak zniszczenia paczki - protokół szkody.
  • żadania (np. dosłanie uszkodzonego elementu).

Czas rozpatrywania reklamacji: do 14 dni

Gwarancja

Czas gwarancji wynosi: 2 lata klientów induwidualnych, 1 rok dla firm

Zwroty z ograniczeniami

Zwroty z ograniczeniami

Dla produktów wykonanych na zamówienie przysługują ograniczone możliwości zwrotu.

Podstawą prawną jest:

art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów.

3. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.

Co to oznacza?

Jeżeli na Twoim produkcie umieściliśmy Twoją specyfikację (tekst, imie, dedykację, zdjęcie, grafikę itp.), nie będziemy mogli przyjąć zwrotu takiego produktu, ponieważ nie nadaje się do dalszej odsprzedaży. Nie zwracaj takiego produktu, ponieważ go zutylizujemy.

Jeżeli wybrałeś metodę dostawy — pobraniowa (płatność przy odbiorze), zobowiązujesz się do odebrania i opłacenia zamówienia. Jeżeli tego nie zrobisz, a zamówienie do nas wróci, umowa nadal będzie ważna i za każdy dzień zwłoki naliczone zostaną dodatkowe koszty. 

Zasady personalizacji

Zasady personalizacji

Personalizacja, czyli nadanie produktom specyfikacji według konsumenta (klienta).

Obejrzyj ten film, aby dowiedzięć się jak to zrobić:

https://www.youtube.com/shorts/ePzpsojiwzs

Na produkt możemy nanieść:

  1. zdjęcie,
  2. tekst,
  3. grafikę.

Jeżeli opis oferty udostępnia powyższą możliwość.

Na produkt nie nanosimy: 

  1. emotikon,
  2. grafik nawołujących do nienawiści lub dyskryminacji.

Sposób przesłania personalizacji

Personalizację możesz przesłać:

  1. za pośrednictwem dedykowanych pól personalizacji na stronie produktu,
  2. na adres mailowy: [email protected]
  3. w formie wiadomości mailowej, bezpośrednio w treści wiadomości,
  4. w formie wiadomości mailowej, załączając edytowalny plik z danymi (np. .doc .txt).

Personalizacji nie możesz przesłać:

  1. za pośrednictwem rozmowy telefonicznej,
  2. w formie pliku graficznego (zdjęcia),
  3. w formie wiadomości głosowej,
  4. w wiadomości SMS.

Personalizacje wysłane w powyższej formie, uznawane będą jako niewysłane.

Przesyłając pierwsze dane do personalizacji oświadczasz, że wszelkie teksty i grafiki są ostateczne.

Kupując jesteś świadomy i zgadzasz się, że ostateczną nieodwołalną decyzję naniesienia grafiki i tekstów na produkt podejmuje grafik - pracownik firmy Fajna Fabryka. 

Dla zamówień indywidualnych nie przesyłam wizualizacji cyfrowych ani zdjęć wykonanych produktów.

Popełniłaś/eś błąd przy wysyłaniu personalizacji?

Jeżeli po przesłaniu tekstów lub grafik zauważyłeś(aś), że jednak są z błędem, możesz drogą mailową dosłać poprawione dane, jednak nie oznacza to, że zostaną uwzględnione. 

Podstawą do przyjęcia reklamacji związanej z niepoprawnie wykonaną personalizacją są dane wysłane jako pierwsze.

Dane dosłane, zmodyfikowane lub dosłane w nieprawidłowej formie nie są uznawane jako pierwsze, dlatego zmiana jest fakultatywna, a nie obligatoryjna i nie podlega reklamacji.

W przypadku nieprzesłania danych realizacja zamówienia zostanie wstrzymana do momentu ich przesłania lub elementy personalizowane zostaną wykonane bez naniesienia tekstów / grafik lub wykonane zgodnie z opisem oferty.

Pad na lizaki to nie tylko smakowita przyjemność, ale także ciekawy element dekoracyjny i gadżet, który z pewnością wywoła uśmiech na twarzy obdarowywanego. Dodatkowo, spersonalizowana dedykacja i imię dodają temu prezentowi wyjątkowego charakteru. To praktyczny upominek, który może cieszyć nie tylko podczas jedzenia, ale także pozostawić trwałą pamiątkę.

Kombinacja lizaka i motywu znanego z konsol do gier komputerowych tworzy unikalny prezent, który łączy w sobie radość, humor i praktyczność. To idealna okazja, by pokazać, że dbasz o szczegóły i dobrze się bawisz z okazji Dnia Mężczyzn.

Brak słodyczy w zestawie.


Personalizacja produktu

Pad z dedykacją i spersonalizowanym imieniem to prezent, który można dostosować do gustu sprawi radość nie jednemu wielbicielowi słodyczy i gier

W polu Napis na górze należy wpisać krótkie podziękowanie, miłe życzenie lub z jakiej okazji jest prezent np. Wszystkiego najlepszego... - Pamietaj, aby tekst nie był za długi ponieważ to wpłynie na jego rozmiar.

Imię/Imiona pole służy do wypisania imienia lub imion, które znajdą się na padzie.

Dodatkowo upominek wymaga samodzielnego uzupełnienia lizakami.


Jak zamówić kilka produktów z różnymi imionami?


Jeżeli zamierzasz zamówić np. 10 produktów i każdy ma mieć inne imie, wpisz je w polu, jedno po drugim, rozdzielając przecinkiem. Jeżeli w Twoim zamówieniu imiona się powtarzają napisz je dwa razyn np. Dawid, Dawid, Paweł Paweł... itd. Nie używaj skrótów typu "2x". Podlicz wszystkie imiona i taką liczbe produtku dodaj do koszyka. Otrzymasz 10 produktów, każde będzie miało inne imie. 


Zobacz także

@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
Czy ta opinia jest pomocna? @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ Dodaj komentarz

@COMMENT_TITLE@

@CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@ANSWERS_NB@ @COMMENTS_NB@
Dodaj odpowiedź Dodaj komentarz
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ Odpowiedz
@COMMENT_COMMENT@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
Dodaj komentarz
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ Odpowiedz

@COMMENT_COMMENT@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
Odpowiedz