Szkatułka na obrączki z mchem

34,99 zł
wysokość [cm] 16
długość [cm] 12
szerokość [cm] 8,5
kolor efekt postażania
materiał dominujący drewno
personalizacja tak, gratis
sposób znakowania grawer jednostronny
Niezbędne akcesoria
Przejdź do produktu
Imiona *
Data na produkcie *
Ilość

Średni czas wysyłki: 1 dzień

Czas wysyłki to czas przygotowania produktów do wysyłki, liczony od momentu prawidłowo złożonego zamówienia do nadania. 

Czas dostawy to czas odbioru przesyłki i dostarczenia pod wskazany adres przez przewoźnika.

Czas realizacji zamówienia to czas wysyłki + czas dostawy. 

Czas wysyłki i dostawy obliczany jest na podstawie wcześniejszych terminów. Dotyczy wyłacznie dni roboczych.

Czas realizacji nie jest gwarantowany, a przewidywany dlatego może ulec wydłużeniu lub skróceniu.

Czas wysyłki może się wydłużyć gdy:

- zamówiono więcej niż jeden rodzaj produktu
- wprowadzono niestandardowe modyfikacje do zamówienia
- podano niewłaściwe dane adresowe.

Zapis dotyczy dni roboczych, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 

Metody dostawy

Odbiory w punkcie:

  • Pocztex 2.0 odbiór w punkcie 9,99zł*
  • InPost Paczkomat® 24/7 11,99zł*

Doręczenia na adres:

  • InPost Kurier 24/7 13,99zł 
  • Pocztex 2.0 13,99zł**
  • Kurier GLS 16,00zł

Doręczenia na adres za pobraniem:

  • InPost Kurier Pobranie 19,00zł 
  • Pocztex 2.0 Pobranie 19,00zł
  • Kurier GLS (Pobranie) 24,99zł

Przesyłka wielkogabarytowa ustalane indywidualnie

*dostępna darmowa dostawa od 69,99zł dla wybranych produktów z kuponem DOSTAWA0

**dostępna darmowa dostawa od 99,99zł dla wybranych produktów z kuponem DOSTAWA1

W przypadku nieodebrania przesyłki z Paczkomatu, koszt ponownego wysłania wynosi 39 zł. Oznacza to, że należy pokryć koszt powrotu oraz ponownego nadania zamówienia, koszt ten liczony jest na podstawie cennika zawartego w umowie firmy InPost.

Czas dostawy nigdy nie jest gwarantowany.

Nie jest to oficjalna deklaracja sprzedawcy, a przewidywany czas dostawy oparty na poprzednich zamówieniach oraz danego przewoźnika.

Powyżej, widoczne są wszystkie metody dostawy dla wszystkich ofert.

Czas dostawy produktów ponadgabarytowych, czyli takich, które ważą powyżej 10 kg lub których którykolwiek z boków przekracza 1 metr, może wynosić do 10 dni roboczych.

Podczas finalizacji zamówienia, dowiesz się jakie metody dostawy są dostępne dla Twojego zamówienia.

Reklamacje

Reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata.

Adres do reklamacji:

Fajna Fabryka

ul. Leśna 5b

77-330 Czarne

Elektroniczne adresy do reklamacji:

[email protected]

Procedura złożenia reklamacji:

Reklamację należy złożyć drogą mailową.

Reklamacja powinna zawierać:

  • Dane kupującego,
  • Dane osoby składającej reklamację, jeżeli są inne niż dane kupującego,
  • Dane indentyfikujące zamówienie (np. numer zamówieni),
  • szczegółowy opis wady wraz z zdjęciami uszkodzeń produktu i opakowania,
  • w przypadku widocznych oznak zniszczenia paczki - protokół szkody.
  • żadania (np. dosłanie uszkodzonego elementu).

Czas rozpatrywania reklamacji: do 14 dni

Gwarancja

Czas gwarancji wynosi: 2 lata klientów induwidualnych, 1 rok dla firm

Zwroty z ograniczeniami

Zwroty z ograniczeniami

Dla produktów wykonanych na zamówienie przysługują ograniczone możliwości zwrotu.

Podstawą prawną jest:

art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów.

3. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.

Co to oznacza?

Jeżeli na Twoim produkcie umieściliśmy Twoją specyfikację (tekst, imie, dedykację, zdjęcie, grafikę itp.), nie będziemy mogli przyjąć zwrotu takiego produktu, ponieważ nie nadaje się do dalszej odsprzedaży. Nie zwracaj takiego produktu, ponieważ go zutylizujemy.

Jeżeli wybrałeś metodę dostawy — pobraniowa (płatność przy odbiorze), zobowiązujesz się do odebrania i opłacenia zamówienia. Jeżeli tego nie zrobisz, a zamówienie do nas wróci, umowa nadal będzie ważna i za każdy dzień zwłoki naliczone zostaną dodatkowe koszty. 

Zasady personalizacji

Zasady personalizacji

Personalizacja, czyli nadanie produktom specyfikacji według konsumenta (klienta).

Obejrzyj ten film, aby dowiedzięć się jak to zrobić:

https://www.youtube.com/shorts/ePzpsojiwzs

Na produkt możemy nanieść:

  1. zdjęcie,
  2. tekst,
  3. grafikę.

Jeżeli opis oferty udostępnia powyższą możliwość.

Na produkt nie nanosimy: 

  1. emotikon,
  2. grafik nawołujących do nienawiści lub dyskryminacji.

Sposób przesłania personalizacji

Personalizację możesz przesłać:

  1. za pośrednictwem dedykowanych pól personalizacji na stronie produktu,
  2. na adres mailowy: [email protected]
  3. w formie wiadomości mailowej, bezpośrednio w treści wiadomości,
  4. w formie wiadomości mailowej, załączając edytowalny plik z danymi (np. .doc .txt).

Personalizacji nie możesz przesłać:

  1. za pośrednictwem rozmowy telefonicznej,
  2. w formie pliku graficznego (zdjęcia),
  3. w formie wiadomości głosowej,
  4. w wiadomości SMS.

Personalizacje wysłane w powyższej formie, uznawane będą jako niewysłane.

Przesyłając pierwsze dane do personalizacji oświadczasz, że wszelkie teksty i grafiki są ostateczne.

Kupując jesteś świadomy i zgadzasz się, że ostateczną nieodwołalną decyzję naniesienia grafiki i tekstów na produkt podejmuje grafik - pracownik firmy Fajna Fabryka. 

Dla zamówień indywidualnych nie przesyłam wizualizacji cyfrowych ani zdjęć wykonanych produktów.

Popełniłaś/eś błąd przy wysyłaniu personalizacji?

Jeżeli po przesłaniu tekstów lub grafik zauważyłeś(aś), że jednak są z błędem, możesz drogą mailową dosłać poprawione dane, jednak nie oznacza to, że zostaną uwzględnione. 

Podstawą do przyjęcia reklamacji związanej z niepoprawnie wykonaną personalizacją są dane wysłane jako pierwsze.

Dane dosłane, zmodyfikowane lub dosłane w nieprawidłowej formie nie są uznawane jako pierwsze, dlatego zmiana jest fakultatywna, a nie obligatoryjna i nie podlega reklamacji.

W przypadku nieprzesłania danych realizacja zamówienia zostanie wstrzymana do momentu ich przesłania lub elementy personalizowane zostaną wykonane bez naniesienia tekstów / grafik lub wykonane zgodnie z opisem oferty.

Pudełko na obrączki i nie tylko!

Po ślubie może służyć jako pudełeczko na biżuterię i inne skarby.

W komplecie znajduje się:

szkatułka
dwa serca na obrączki
mech
personalizację na dużym sercu
klej

serce na wieczku nie jest przyklejone, z uwagi na chęć dalszego wykorzystania pudełka, tę kwestie zostawiamy Państwu :)

Tę wyjątkową szkatułkę można zakupić w zestawie ze skrzynką na koperty w tym samym motywie.

Pudełko na obrączki z mchem to nie tylko praktyczne miejsce przechowywania Twoich najcenniejszych symboli miłości, ale także estetyczna ozdoba i piękna pamiątka.

To pudełko na obrączki zostało wykonane z wysokiej jakości materiałów, a jego wyjątkowy design sprawia, że jest niezwykle atrakcyjne wzrokowo. Pokryte mchem, ma delikatny i organiczny wygląd, który wprowadza element natury do Twojego ślubu. To niezwykłe połączenie surowości drewna z delikatnością mchu tworzy piękną harmonię i zapewnia niezapomniane wrażenia.

Pudełko na obrączki z mchem jest idealne zarówno do tradycyjnych, jak i nowoczesnych ceremonii ślubnych. Może być używane zarówno w kościele, jak i na świeżym powietrzu, dodając wyjątkowy akcent do momentu wymiany obrączek.

Personalizacja produktu

Produkt oferuje opcje indywidualnej personalizacji na serduszku, dzięki czemu stanie się jeszcze bardziej wyjątkowy.

  • W polu "Imiona" należy wpisać imiona, które znajdą się na produkcie np. Monika I Piotrek
  • "Data" to dzień uroczystosci wręczenia lub samego wydarzenia, która znajduje imionami.

Dodatkowo, w tym samym stylu i designie, istnieje możliwość dokupienia kufra na listy, który doskonale uzupełni pudełko na obrączki. Ten uroczy kuferek stanowi nie tylko estetyczne rozwiązanie, ale także funkcjonalne miejsce przechowywania ważnych listów, wiadomości czy kartek z życzeniami od bliskich i przyjaciół.

Zobacz także

@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
Czy ta opinia jest pomocna? @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ Dodaj komentarz

@COMMENT_TITLE@

@CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@ANSWERS_NB@ @COMMENTS_NB@
Dodaj odpowiedź Dodaj komentarz
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ Odpowiedz
@COMMENT_COMMENT@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
Dodaj komentarz
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ Odpowiedz

@COMMENT_COMMENT@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
Odpowiedz